طرح ریجستری موبایل ال جی

#ال_جی؛ پنجمین برندی است که مشمول طرح رجیستری خواهد شد. قبل از این که رجیستری گوشی ال جی اجرا شود. برندهای اپل، بلک‌بری، موتورولا و گوگل پیکسل مشمول طرح رجیستری شده بودند.

برند ال‌جی از ابتدای روز شنبه (ساعت ۰۰:۰۰ بامداد) مورخ ۲۸ بهمن ۹۶ مشمول طرح رجیستری خواهد شد. لذا به فروشندگان محترم توصیه اکید می‌گردد. در مهلت باقیمانده گوشی‌های با برند ال‌جی موجود در فروشگاه خود که از مبادی قانونی وارد کشور نشده است را در اسرع وقت به #‌فروش رسانند.

مشاهده شده است که برخی فروشندگان در روزهای منتهی به زمان مشمول شدن یک برند. با قراردادن سیمکارت در تلفن‌های همراه قدام به فعالسازی آن‌ها نموده‌اند. بدینوسیله اعلام می‌گردد استفاده از این روش هیچ تضمینی را برای ثبت تلفن همراه در سامانه ایجاد نمی‌کند. و مسئولیت هرگونه عواقب ناشی از فعالسازی با این روش (از جمله ثبت نشدن گوشی در سامانه) بر عهده شخص فروشنده می‌باشد.

ضروریت رجیستری گوشی ال جی

درصورتیکه دارای تلفن همراه با برند ال‌جی می‌باشید. و تلفن همراه شما به هردلیلی در چند ماه گذشته #خاموش بوده است. لازم است تا قبل از زمان آغاز طرح، تلفن همراه خود را با قراردادن سیمکارت درون آن روشن کرده و حتی المقدور با آن تماس بگیرید و یا پیامکی ارسال کنید.

در صورتیکه تلفن همراه دارای دو یا چند سیمکارت می‌باشد. بایستی با قرار دادن سیمکارت درون همه شکاف‌ها (Slot)، نسبت به فعالسازی تلفن همراه خود اقدام نمایید. #توصیه اکید می‌گردد که تمامی slot ها را با یک سیمکارت فعال نمایید.

همچنین در آخر شما می توانید. سایر مقالات آموزشی ما را در صفحه ی وبلاگ آرمان دیس دژ نیز مشاهده کنید.